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ダウンロード
https://www.axfc.net/u/3854079.zip DL、解凍パスともに美少女スレ共通
作品紹介
金髪ポニテお姫様が主人公のゲームがやりたいなぁ、なら作っちゃえって流れで製作を始めたゲームです。
最初に言っておきますと、きちんと形になってるかすら危ういくらい未完成です。
エロは薄く、現状で満足できる絵が描けなかったため全くと言っていいほど絵もありません。
満足にテストプレイも行えなかったため、バグも山ほどあると思います。
それらを理解した上で、やってもいいよって人のみプレイお願いします。
その他の注意点はreadmeに記載していますのでご一読ください。
既知の不具合
・ファイル抜けで強制終了する。
申し訳ないですが更新をお待ちください。
・戦闘終了後にRGSS3 Playerは動作を停止しましたと出て落ちる。
原因が分からず目下最大の敵となっています。遭遇した方は発生したマップや頻度などを報告していただけるとありがたいです。
・ゲーム内にも記述してますが、第二の街到達までがプレイ範囲となっています。
それ以降も少しプレイできますが、殆ど製作途中のため正常な動作は保証できないのでご注意ください。
更新履歴
・10/15 初公開
(google translate)
こんにちは、これはあなたの最終リリースを期待して、素晴らしいRPGスタイルのゲームです。
私は10/15バージョンでいくつかのバグを見つけました。ここに投稿するか、電子メールで投稿しますか?
Hello, This is a great rpg-style game, expecting for your final release.
I find several bug in 10/15 version, should I post them here, or through email?
Thank you for playing!
Please write to comments.
Bug list:
I. area
1. ワールドマップ – 道具屋
ev:0007 = リーア
(1) case1
should set var 51=1
(2) case1&case2
after solved, should set var 51=2 with 開關 55 on
2. 忍者の森(泉)
ev:003, case2
bgm 刻
bgm DS-14_刻
3. 忍者屋敷(外観)
* Are there any in-game hint about passage?
or check 千鳥 in group to do hint?
4. 古代遺跡
ev:028
開關 114? so player skip intro can not access this?
5. 古代遺跡最下層
ev:003, case2
(1)
bgm Radiant Hearts
bgm DS-064_Radiant Hearts
(2)
logic error:
after defeat him, dialog will start over again
you must refuse to break this look.
ev:005
audio …輝 missing
audio 希望… missing
6. 邪教徒のアジト
ev:自動実行
bgm DS-022_永遠なる輝きのもとに
bgm 永遠なる輝きのもとに
7. 王都エターナル – 宿屋
ev:騎士 & ev:上級騎士
wrong path after win. Or enable transport (but not disable)
8. エターナル城3F
ev 騎士中央
* logic error:
enter 玉座の間 require 變數 108 = 2
but we need 開關 136 (inside 玉座の間) on to trigger 宮廷賢者 event for 變數 108 1->2
9. 玉座の間
自動実行
loop after win.
it need a self 開關 to disable
10. 食堂
(1) need self 開關 to disable ev
(2) Since you are planing to make picture for 炎の将 and write the join message
maybe allow her join if コンスタンス is in group?
11. 雪の町
(1)
(2) ev:008
did not give 星光の魔導書
12. ワールドマップ
(1) EV024 (before castle): blank case3 block 謎の道
(2) EV004 (雪の町) wrong transport in large map
II. About heros:
1. リーア –> portrait and avatar hair color dismatch
Did there any hint about the hidden chamber or her secure code?
2. 桜
She appear after 開關 70, Did there any hint about it?
I find this after chapter 4, but not sure when or where.
3. I did not find them in game, but I suppose
hero 14 will be in 火山
hero 15 will join after castle
Did hero 12 in-game yet?
————–
III. system:
menu – 並 替
At beginning, “Ok” is available after 1 char setted (so I can set only 1 hero appear in battle)
But I must set all member in use later (I find it in chapter 4)
————–
IV. Suggest:
Does it possible to add dialog log/skip?
I always add these 2 script to rpgmaker games myself. It much convience for game playing.
睡工房’s メッセージ履歴画面
歯車の城’s RGSS3_テストプレー高速化Ace
Thank you for the report.
(報告ありがとうございます。)
I. area
II. About heros:
Please wait for a while as the second town is still under construction.
(第二の街以降はまだ製作途中のため、しばらくお待ちください。)
III. system:
I’m sorry, Because of the script’s specification, I can not solve it with my own knowledge.
(申し訳ありません。スクリプトの仕様のため、自分の知識では解決できません。)
IV. Suggest:
I will consider it if there is no problem in introduction.
(導入に問題なければ、検討してみます。)
( ”-_-) sorry, what is the password for download ?
( ” -_-)申し訳ありませんが、ダウンロードするパスワードは何ですか?
thank you
ありがとうございました
>戦闘終了後にRGSS3 Playerは動作を停止しましたと出て落ちる
死霊の館2階や湿地帯など、敵が多いマップに発生し易いように感じました。
戦闘終了→レベルアップ→動作を停止した場合があったので、レベルアップ処理後かマップ画面に復帰後落ちるのかもしれません。